Forbrugerrådet Tænk

Få testresultater, anbefalinger og hjælp til køb

Bliv medlem
Om os /

Social

Titel

Forbrugerrådet Tænk Passagerpulsen: Få hjælp i den kollektive transport

Er toget forsinket? Passagerpulsen hos Forbrugerrådet Tænk hjælper dig med at få den bedste rejse med bus, tog og metro.
Af Astrid Grunert Rantorp
10. Juli 2020
Forbrugerrådet Tænk Passagerpulsen: Få hjælp i den kollektive transport
Foto: Forbrugerrådet Tænk

Få hjælp til rejsen med offentlig transport

Er toget forsinket? Kan du få penge tilbage? Hvilket rejsekort skal du have?

Passagerpulsen hos Forbrugerrådet Tænk guider dig til, hvilken kompensation eller erstatning du har ret til, hvis bus, tog eller metro er forsinket.

Find hjælp til den kollektive transport hos Passagerpulsen

Passagerpulsen er dit talerør i trafikken

Din rejse med bus, tog og metro skal være så nem og overskuelig som muligt.

Passagerpulsen arbejder for, at dine rettigheder bliver synlige for dig, og at du bliver hørt i debatten om den kollektive transport i Danmark. Det gør vi sammen med blandt andre med trafikselskaber, interesseorganisationer og politikere.

Lever turen op til dine forventninger?

Passagerpulsen undersøger om den kollektive transport lever op til passagerernes ønsker og behov. Det gør vi ved løbende at lave undersøgelser af passagerernes oplevelser.

Erfaringerne tager vi videre til trafikselskaberne og politikerne, så dine behov er i førersædet, når fremtidens kollektive transport skal planlægges.

Find Passagerpulsen på Facebook