Forbrugerrådet Tænk

Få testresultater, anbefalinger og hjælp til køb

Bliv medlem
Om os /

Social

Titel

Forbrugerrådet Tænk Passagerpulsen: Få hjælp i den kollektive transport

Er toget forsinket? Passagerpulsen hos Forbrugerrådet Tænk hjælper dig med at få den bedste rejse med bus, tog og metro.
Af Astrid Grunert Rantorp
2. September 2019
Forbrugerrådet Tænk Passagerpulsen: Få hjælp i den kollektive transport
Foto: Forbrugerrådet Tænk

Få hjælp til rejsen med offentlig transport

Er toget forsinket? Kan du få penge tilbage? Hvilket rejsekort skal du have?

Passagerpulsen hos Forbrugerrådet Tænk hjælper dig med, hvilken kompensation eller erstatning du har ret til, hvis bus, tog eller metro er forsinket.

Passagerpulsen er dit talerør i trafikken

Din rejse med bus, tog og metro skal være så nem og overskuelig som muligt.

Passagerpulsen arbejder med trafikselskaber og politikere for, at dine rettigheder bliver synlige for dig, og at du bliver hørt i debatten om den kollektive transport i Danmark.

Danske stationer skal være trygge at opholde sig på. Men mange stationer føles utrygge - ikke mindst fordi billetsalg og toiletter lukker. Passagerpulsen arbejder for, stationen skal være et trygt sted at være.

Kræv bedre forhold på din station

Er du tilfreds med turen?

Passagerpulsen undersøger om den kollektive transport lever op til dine forventninger. Vi samler svarene i Den Nationale Passagertilfredshedsundersøgelse, som udkommer 2 gange om året.

Erfaringerne tager vi videre til trafikselskaberne og politikerne, så dine behov er i førersædet, når fremtidens kollektive transport skal planlægges.

Find Passagerpulsen på Facebook

Find hjælp til den kollektive transport hos Passagerpulsen

Passagerpulsens nyhedsbrev

Få guider, gode råd om og undersøgelser af dine rettigheder som passager i tog, bus og metro 1-2 gang om måneden.