Alt om online shopping
Kender du dine rettigheder, når du shopper online? Vi hjælper dig med at forstå, hvad du har ret til, når du køber tøj, legetøj, møbler og elektronik på nettet - både i og uden for EU. Du finder alt vores indhold om online shopping her.

Det skal du gøre, hvis butikken ikke leverer til tiden
Du har købt en ny vare, men den bliver ikke leveret til tiden. Se, hvad du skal gøre her.

Wish, Amazon og AliExpress: 66% af testede produkter dumper i test
250 produkter købt på markedspladser som Wish og Amazon og AliExpress er testet. 66 procent af de testede varer dumpede – nogle var farlige.

Online shopping efter Brexit

Sådan klager du over et køb
Har du købt en vare på nettet, der ikke lever op til dine forventninger? Eller er varen slet ikke blevet leveret? Så kan du klage.
Undgå at blive snydt, når du shopper online

Online shopping: Undgå at blive snydt på nettet
Nethandel gør det nemt at købe varer fra hele verden. Men digitale svindlere kan sidde klar bag skærmen. Få hjælp til at handle sikkert på internettet.

Online shopping: Det skal du gøre, hvis du er blevet snydt
Er dit køb aldrig dukket op? Eller er varen i stykker eller helt anderledes end aftalt? Få hjælp til, hvad du kan gøre, hvis du er blevet snydt på nettet.

Monica blev snydt af en fupbutik
Monica Hjort så aldrig den billige meditationstromme, som en Facebook-annonce inspirerede hende til at købe. Netbutikken har nu lukket hjemmesiden og er under efterforskning af politiet.

Brugeranmeldelser: Undgå at blive snydt af falske anmeldelser
Trustpilot og brugeranmeldelser hos Amazon og Facebook kan hjælpe dig, inden du køber et produkt. Men du skal være kritisk over for anmeldelser på nettet.