Få juridisk rådgivning på telefon og mail som medlem
Gå til hovedindhold

Medlemsfordel: Få udvidet rådgivning om dine rettigheder

Som medlem af Forbrugerrådet Tænk kan du både få rådgivning på telefonen, over mail og online.

Foto: Forbrugerrådet Tænk
Kvinde sidder og rådgiver over telefon og på mail

Har du fået et gebyr, der ikke er rimeligt? Er din vare gået i stykker? Eller er dit fly blevet aflyst? 

Forbrugerrådet Tænk giver rådgivning om købelov, markedsføring og flyrettigheder til alle forbrugere - men medlemmer kan som en eksklusiv medlemsfordel også få rådgivning over telefonen.

Her er dine muligheder: 

1. Få hurtig rådgivning online

Få svar med det samme i vores online rådgivning. Via online rådgivningen kan du også få tilsendt en klageskabelon, hvis du har behov for at klage.

Det kan du få rådgivning om:

  • Hvad er dine rettigheder, hvis dit fly er forsinket eller aflyst - eller hvis flyselskabet er gået konkurs?
  • Hvad har du ret til, hvis din vare går i stykker?
  • Hvad er din ret, hvis du har lavet en aftale fx med en håndværker, et teleselskab eller en internetudbyder?
  • Hvilke gebyrer er rimelige?
  • Hvad gør du, hvis du er blevet narret ind i et abonnement?
  • Kan du fortryde dit køb i en butik?
  • Hvad gør du med dit køb, hvis butikken er gået konkurs?

2. Få rådgivning over telefonen

Som medlem af Forbrugerrådet Tænk har du mulighed for at ringe til vores dygtige rådgivere og få 1:1 juridisk rådgivning om dine rettigheder inden for købelov og markedsføring.

Telefonrådgivningen er åben alle hverdage kl. 9 -15.

Ring til rådgivningen på 77 41 77 77

Vil du have rådgivning over telefonen?

Få adgang til vores telefoniske rådgivning og hele tænk.dk for

58 kr. / måned

Ved køb af 12 måneders medlemskab til 695 kr.

Allerede medlem?