Få juridisk rådgivning på telefon og mail som medlem
Gå til hovedindhold

Få adgang til hele tænk.dk

Bliv medlem

Medlemsfordel: Få udvidet rådgivning om dine rettigheder

Som medlem af Forbrugerrådet Tænk kan du både få rådgivning på telefonen, over mail og online.

Foto: Forbrugerrådet Tænk
Kvinde sidder og rådgiver over telefon og på mail

Forbrugerrådet Tænk giver gratis rådgivning om købelov og markedsføring til alle forbrugere - men medlemmer får udvidet hjælp.

Ud over rådgivningen på mail kan du som medlem også få rådgivning over telefonen. Her er dine muligheder:

1. Få hurtig rådgivning online

Få svar med det samme i vores online rådgivning. Via online rådgivningen kan du også få tilsendt en klageskabelon, hvis du har behov for at klage.

Dette kan du få rådgivning om:

  • Hvad har du ifølge købeloven ret til, hvis din vare går i stykker?
  • Hvad er din ret, hvis du har lavet en aftale fx med en håndværker, et teleselskab eller en internetudbyder?
  • Hvilke gebyrer er rimelige?
  • Hvad gør du, hvis du er blevet narret ind i et abonnement?
  • Hvor kan du klage, hvis du er utilfreds med butikken eller hvis dit fly er forsinket eller aflyst?
  • Kan du fortryde dit køb i en butik?
  • Hvad gør du med dit køb, hvis butikken er gået konkurs?

Sådan klager du over en vare

2. Få rådgivning over telefonen

Som medlem af Forbrugerrådet Tænk har du mulighed for at ringe til vores dygtige rådgivere og få 1:1 juridisk rådgivning om dine rettigheder inden for købelov og markedsføring.

Har du fået et gebyr, der ikke er rimeligt? Er dit køb gået i stykker? Eller er du blevet narret ind i et abonnement? Ring til vores rådgivere og bliv klogere på, hvad du skal gøre.

Telefonrådgivningen er åben alle hverdage kl. 9 -15.

Vil du have rådgivning over telefonen?

Få adgang til vores telefoniske rådgivning og hele tænk.dk for kun 65 kr. om måneden.

Spar 10 % og få adgang i et helt år for kun 695 kr.

Allerede medlem?