Kom forrest i køen til rådgivning | Forbrugerrådet Tænk Gå til hovedindhold

Få adgang til alt indhold på tænk.dk, medlemsmagasinet og meget mere.

Bliv medlem

Medlemsfordel: Få udvidet rådgivning om dine rettigheder

Som medlem af Forbrugerrådet Tænk kommer du forrest i telefonkøen til vores rådgivning og kan få rådgivning på mail.

Foto: Forbrugerrådet Tænk
Kvinde sidder og rådgiver over telefon og på mail

Som medlem får du 1:1 juridisk rådgivning om dine rettigheder

Forbrugerrådet Tænk giver gratis rådgivning om købelov og markedsføring til alle forbrugere - men som medlem får du udvidet hjælp.

Medlemmer kommer nemlig forrest i telefonkøen, har ekstra lang telefontid hver dag og kan få rådgivning på mail. Her er dine muligheder: 

2. Få hurtig rådgivning online

Få svar med det samme via vores online rådgivning. Via online rådgivningen kan du også få tilsendt en klageskabelon, hvis du har behov for at klage. 

1. Kom forrest i telefonkøen til rådgivningen

Som medlem af Forbrugerrådet Tænk har du et særligt telefonnummer, du kan bruge, når du skal ringe til vores rådgivning. Ringer du til dette telefonnummer, kommer du forrest i telefonkøen.

Telefonrådgivningen er åben alle hverdage kl. 9 -15 for medlemmer. Vi anbefaler, at du ringer efter kl. 12, hvor der er mindre travlt på telefonen. 

Her er dit særlige medlemstelefonnummer: 77 41 77 77

Log ind eller bliv medlem

Få adgang til alle test på taenk.dk, det månedlige medlemsmagasin, juridisk rådgivning og meget mere.

Allerede medlem?