Ikke medlem? Her kan du få rådgivning
Hvis du ikke er medlem af Forbrugerrådet Tænk, har du to muligheder for at få rådgivning. Se dem her.

Er du i tvivl, om du kan klage over dit ødelagte produkt - eller om du skal du betale, hvis håndværkeren kræver flere penge end aftalt? Vi kan tilbyde dig rådgivning, uanset om du er medlem eller ej.
Her kan du se, hvilke muligheder du har, hvis du ikke er medlem.
1. Få rådgivning online
Få svar med det samme via vores online rådgivning. Via online rådgivningen kan du også få tilsendt en klageskabelon, hvis du har behov for at klage.
2. Kontakt rådgivningen på telefon
Er du ikke medlem af Forbrugerrådet Tænk, kan du kontakte vores telefonrådgivning alle hverdage mellem kl. 9 - 11. Ring til os på telefon 77 41 77 41 (tast 2 i menuen).
Som medlem af Forbrugerrådet Tænk, kan du få rådgivning via e-mail, og du kommer forrest i telefonkøen, når du ringer til os. Find det telefonnummer, du kan bruge som medlem her.