Forbrugerrådet Tænk

Få testresultater, anbefalinger og hjælp til køb

Bliv medlem

Social

Titel

Rådgivning for medlemmer

Medlemmer af Forbrugerrådet Tænk får rådgivning hurtigere, fordi de kommer foran i telefonkøen. De kan også skrive en mail og få hjælp til skriftlig klage.
Kontakt rådgivningen for medlemmer
Foto: iStock

Forbrugerrådet Tænk kan rådgive dig om:

  • Hvad har du ret til, hvis en vare går i stykker? Og hvad skal du gøre, når du opdager, at varen er i stykker?
  • Hvad er din ret, hvis du har lavet en aftale med en håndværker, et teleselskab eller en internetudbyder?
  • Gebyrer og tillægsforsikringer, hvad er rimeligt?
  • Hvad gør du, hvis du modtager pakker og breve, du ikke har bestilt?
  • Hvem kan hjælpe dig, hvis dit fly er forsinket eller aflyst?
  • Hvilken instans er den rette at gå videre til?

Rådgivning hos Forbrugerrådet Tænk er kun til private.

Udvidet rådgivning for medlemmer

Som medlem har du et særligt telefonnummer, du kan ringe på, så du kommer forrest i køen.

Du kan også få skriftlig hjælp til, hvad du skal sige i butikken, hvis du har et problem.

Log ind for at se dit særlige medlemstelefonnummer

Send en e-mail til os

Få skriftlig hjælp til, hvad du skal sige i butikken, hvis du har et problem.

Log ind for at skrive til medlemsrådgivningen

Få hjælp til at klage

Få hjælp til at skrive en klage til din forhandler, hvis du har problemer med et produkt. Brug din reklamationsret og få formuleret en skriftlig klage med Forbrugerrådet Tænks skabelon.

Log ind for at skrive din klage i formularen

Få adgang til mere rådgivning

Log ind eller bliv medlem

Undgå at blive snydt med hjælp fra Forbrugerrådet Tænks rådgivning om købeloven, reklamationsret og markedsføring.

Medlemsrådgivningen giver adgang til udvidet rådgivning: Medlemmer kommer altid forrest i telefonkøen, har adgang til længere åbningstid og har mulighed for at få skriftlig hjælp.