Forbrugerrådet Tænk

Få testresultater, anbefalinger og hjælp til køb

Bliv medlem

Social

Titel

Forbrugerrådet Tænk maj 2016

Forbrugerrådet Tænk maj 2016
17. Maj 2016

Tema: Shitstorme

Sociale medier har givet forbrugerne en platform, hvor de bliver hørt, og de påvirker virksomheder til at reagere. Forbrugernes vrede kommer til overfladen på de sociale medier, og vi kan blive en del af en naturlig lemmingeeffekt. 

Læs også:

  • Undersøgelsesgebyrer stiller forbrugerne i et urimeligt dilemma
  • Danskerne er dem, der læser flest e-bøger i Norden
  • Teleprisportaler er ikke gode nok og finder ikke altid de laveste priser
  • Hvorfor proteinpasta? Pasta lavet på bønner indeholder meget protein
  • Sådan bruger du vores nye hjemmeside

Læs magasinet online

Klik på billedet, og læs magasinet online. Du skal være logget ind for at læse bladet.

Log ind, og få mere viden

Er du ikke medlem?

Bliv medlem og få magasinet tilsendt. Du kan også læse magasinet online, se masser af grundige test og guides på taenk.dk og bruge dine mange andre medlemsfordele.

Test:

  • Kaffekværne
  • Opvaskemaskiner
  • Bacon
  • Plæneklippere
  • Klapvogne

Magasinet er til dig, som er medlem

Log ind nu eller bliv medlem

Læs Forbrugerrådet Tænks medlemsmagasin fyldt med uafhængige testresultater, produktanbefalinger, artikler om forbrug og hjælp til dine rettigheder.

En del af indholdet finder du på taenk.dk, mens andet kun findes i magasinerne. Medlemmer modtager magasinet med posten 10 gange om året og kan logge ind og læse alle udgaver online.

Log ind på taenk.dk: Få hjælp her

Der er meget mere indhold, når du logger ind på vores hjemmeside. Du skal bruge din e-mail, du har tilknyttet dit medlemskab og dit kodeord.

Har du problemer med at logge ind på siden, kan du få hjælp her: