Forbrugerrådet Tænk

Få testresultater, anbefalinger og hjælp til køb

Bliv medlem

Social

Titel

77417741: Forbrugerrådet Tænk har ringet

Hvorfor ringer Forbrugerrådet Tænk? Telefonsalg af medlemskaber er vigtigt for, at vi kan sikre dine rettigheder. Derfor kan vi finde på at ringe til dig.
4. Januar 2017
Foto: iStock

77417741: Forbrugerrådet Tænk har ringet, hvorfor?

Forbrugerrådet Tænk ringer for at hverve nye medlemmer, og for at servicere vores nuværende.

Opkaldene kommer fra telefonnumrene: 7741 7741, 7211 8845, 7211 8846, 7211 8847 og 7211 8849. Du kan ikke ringe til Forbrugerrådet Tænk på ovenstående telefonnumre. 

Kontakt Forbrugerrådet Tænk her

Medlemmer er vigtige for vores arbejde

Forbrugerrådet Tænks medlemmer er med til sikre, at vi kan bekæmpe problematisk kemi i dagligvarer, uklare deklarationer, uforståelige vilkår i banken, hos forsikringsselskabet, eller når du køber en bolig.

Du er også med til at sikre, at vi gennem vores uvildige og grundige test arbejder for bedre og mere sikre produkter. Noget, der kommer dig og alle andre til gavn.

For når vi tester, fremhæver vi ikke kun de bedste produkter. Vi sørger også for, at dem, der står bag produkter, der ikke lever op til forventningerne eller til lovgivningen, får det at vide.

Bliv medlem

Meld dig ind i Forbrugerrådet Tænk, inden problemet opstår. Det gør det meget nemmere at være dig. Vi kan hjælpe dig både med adgang til test, rådgivning og juridisk hjælp, hvis du altså er medlem.

Bliv medlem af Forbrugerrådet Tænk allerede i dag

Hvem ringer vi til?

Vi kontakter et bredt udsnit af den danske befolkning. Forbrugerrådet Tænk ønsker en bred opbakning, og på den baggrund tilrettelægger vi vores arbejde med at hverve medlemmer.

Vi ringer desuden til eksisterende medlemmer for at sikre os, at de tilfredse med deres medlemskab, og for at sikre, at vi har de rigtige oplysninger. Derudover ringer vi også til tidligere medlemmer af Forbrugerrådet Tænk for at høre, om de er interesserede i at blive medlem igen, og til personer, som har udtrykt ønske om at blive kontaktet med nærmere information om vores arbejde og indholdet af et medlemskab.

Vi overholder de særlige regler i persondataloven og markedsføringsloven i forhold til Robinsonlisten.

Forbrugerrådet Tænk beder om dit CPR-nummer

Ringer Forbrugerrådet Tænk til dig, kan du blive tilbudt medlemskab, fordi vi benytter os af telefonsalg.

Ønsker du medlemskab, giver vi dig mulighed for at støtte os via Betalingsservice. For at vi kan oprette en betalingsaftale, beder vi om dit CPR-nummer, registreringsnummer og kontonummer.

Er det sikkert at udlevere personlige oplysninger?

Dit CPR-nummer, registreringsnummer og kontonummer kan du trygt oplyse til os over telefonen. Bankoplysningerne kan ikke bruges til at hæve penge fra din konto. Vi beder om CPR-nummer for at få bekræftet din identitet som retmæssig indehaver af den konto, du oplyser.

Hvis du føler dig utryg ved at udlevere dine oplysninger, skal du selvfølgelig aldrig gøre det.

Vi anvender og håndterer naturligvis dine oplysninger i overensstemmelse med den til enhver tid gældende persondatalovgivning.

Hvad siger reglerne

Sælgere og kommercielle firmaer må ikke kontakte dig for at sælge en vare eller en ydelse, med mindre du selv har givet samtykke til det. Men denne regel gælder ikke for medlemshvervning til almennyttige foreninger såsom Forbrugerrådet Tænk, ligesom salg af  aviser, ugeblade eller tidsskrifter er undtaget.

Har du kommentarer?

Hvis du har kommentarer og input til vores telemarketingarbejde, er du mere end velkommen til at ringe til os på 77 41 77 77 mandag til fredag mellem 9-12 eller sende en mail til medlemsservice@fbr.dk