Opdatér dine kortoplysninger | Forbrugerrådet Tænk
Gå til hovedindhold

Få adgang til alt indhold på tænk.dk, medlemsmagasinet og meget mere.

Bliv medlem

Opdatér dine kortoplysninger

Vi kan ikke trække penge på dit betalingskort. Vi beder dig derfor opdatere dine kortoplysninger, så du stadig kan se vores test og læse vores magasiner.

Opdater dit kort med det samme, så du fortsat kan finde de bedste produkter i vores test og få vores magasiner med dybdegående forbrugerjournalistik.

Hvordan opdaterer jeg mine oplysninger?

Opdater dine betalingskortoplysninger ved at klikke på dit personlige link i den e-mail, Forbrugerrådet Tænk har sendt til dig.

Du kan ringe til Forbrugerrådet Tænks medlemsservice, hvis du ikke ønsker at indtaste dine betalingsoplysninger digitalt eller hvis du har andre spørgsmål.

Kontakt medlemsservice på telefon 77 41 77 41 mandag-tirsdag kl. 9-12, onsdag kl. 12-15, torsdag-fredag kl. 9-12.

Hvorfor skal jeg opdatere mine kortoplysninger?

Du har købt et medlemskab hos Forbrugerrådet Tænk med dit Dankort, Visakort, MasterCard eller et fjerde kreditkort.

Vi kan ikke trække penge på dit betalingskort med de oplysninger, vi har nu. Derfor skal du opdatere dine kortoplysninger hos os.

Hvorfor kan I ikke trække penge fra mit betalingskort?

Der kan der være flere grunde til, at vi ikke kan trække penge fra dit kort:

  • Dit betalingskort er udløbet
  • Dit betalingskort er spærret
  • Du har skiftet bank
  • Vi har registreret forkerte oplysninger ved køb