Opdatér dine kortoplysninger
Vi kan ikke trække penge på dit betalingskort. Vi beder dig derfor opdatere dine kortoplysninger, så du stadig kan se vores test og læse vores magasiner.
Opdatér dit kort med det samme, så du fortsat kan finde de bedste produkter i vores test og få vores magasiner med dybdegående forbrugerjournalistik.
Hvordan opdaterer jeg mine oplysninger?
Du skal logge ind på din profil på taenk.dk. Her skal du vælge ”Ændre medlemskab” og "Opdatér dine kortoplysninger". Derefter modtager du en e-mail fra os med et personligt og sikkert link, som du skal klikke på. Du kan nu opdatere dine kortoplysninger.
Vi sender også en e-mail til dig, når der er en måned til, at dit betalingskort udløber for at minde dig om det.
Hvor er min profil på taenk.dk?
Din profil finder du øverst i højre hjørne af taenk.dk. Den er markeret med en hængelås. Herefter logger du ind med brugernavn og adgangkode.
Hvorfor skal jeg opdatere mine kortoplysninger?
Du har købt et medlemskab hos Forbrugerrådet Tænk med dit Dankort, Visakort, MasterCard eller et fjerde kreditkort. Har du købt et medlemskab med MobilePay, skal du opdatere dine oplysninger i Mobilepay-appen.
Vi kan ikke trække penge på dit betalingskort med de oplysninger, vi har nu. Derfor skal du opdatere dine kortoplysninger hos os.
Hvorfor kan I ikke trække penge fra mit betalingskort?
Der kan der være flere grunde til, at vi ikke kan trække penge fra dit kort:
- Dit betalingskort er udløbet
- Dit betalingskort er spærret
- Du har skiftet bank
- Vi har registreret forkerte oplysninger ved køb
Har du bedt om at få opdateret dine kortoplysninger mellem kl 24 - 6?
Hvis du har bedt om få opdateret dine kortoplysninger mellem kl. 24 og 6, får du først en e-mail fra os efter kl 6, da vores system desværre ikke sender e-mails ud i tidsrummet.
Spørgsmål eller problemer?
Du kan ringe til Forbrugerrådet Tænks medlemsservice, hvis du har spørgsmål eller problemer.
Kontakt medlemsservice på telefon 7741 7741 mandag-tirsdag kl. 9-12, onsdag kl. 12-15, torsdag-fredag kl. 9-12.