Opdatér dine kortoplysninger | Forbrugerrådet Tænk
Gå til hovedindhold

Opdatér dine kortoplysninger

Vi kan ikke trække penge på dit betalingskort. Vi beder dig derfor opdatere dine kortoplysninger, så du fortsat kan have adgang til alt indhold på tænk.dk og medlemsmagasinet.

Hvordan opdaterer jeg mine oplysninger?

Hvorfor skal jeg opdatere mine kortoplysninger?

Du har købt et medlemskab hos Forbrugerrådet Tænk med dit Dankort, Visakort, MasterCard eller et fjerde kreditkort. Har du købt et medlemskab med MobilePay, skal du opdatere dine oplysninger i Mobilepay-appen.

Vi kan ikke trække penge på dit betalingskort med de oplysninger, vi har nu. Derfor skal du opdatere dine kortoplysninger hos os.

Hvorfor kan I ikke trække penge fra mit betalingskort?

Der kan der være flere grunde til, at vi ikke kan trække penge fra dit kort:

  • Dit betalingskort er udløbet
  • Dit betalingskort er spærret
  • Du har skiftet bank
  • Vi har registreret forkerte oplysninger ved køb

Spørgsmål eller problemer?

Du kan ringe til Forbrugerrådet Tænks medlemsservice, hvis du har spørgsmål eller problemer.

Kontakt medlemsservice på telefon 7741 7741 mandag-tirsdag kl. 9-12, onsdag kl. 12-15, torsdag-fredag kl. 9-12.