Har du fået nyt betalingskort?
Hvis du er medlem og betaler dit medlemskab fx med automatisk kortbetaling, er der nogle ting, du skal være opmærksom på, når du får nyt betalingskort.
Mange Dankort udskiftes i år
Hvis du får nyt betalingskort - fx fordi dit VISA/Dankort har udløbsdato i år - og du bruger kortet til at betale dit medlemskab med, er der nogle ting, du skal være opmærksom på.
Dit nye kort skal registreres hos os
Hvis du betaler med automatisk kortbetaling, er dit medlemskab tilknyttet dit betalingskort, og når du får et nyt kort, skal det derfor også registreres hos os.
Det kan være, du oplever at få en mail fra os med besked om, at vi ikke har kunne trække penge på dit kort - eller måske har du oplevet at få tilsendt et girokort.
Begge dele kan skyldes, at du har fået nyt kort, og vi endnu ikke har fået det registreret.
Kontakt medlemsservice - så hjælper de dig
Ring til medlemsservice på telefonnummer 7741 7741, så guider vi dig igennem, så det bliver let og enkelt.